Гарантії та повернення
Транспортні витрати пов'язані з обмінному і поверненням товару - за рахунок покупця, якщо повернення/обмін здійснюється з вини менеджера магазина, то транспортні витрати за рахунок «JEEP.in.ua».
ПРАВИЛА ПОВЕРНЕННЯ
При повній справності товару і якщо він не був встановлений на автомобіль, такий товар може бути повернений або проведений обмін протягом 14 днів (з моменту замовлення товару на сайті), ні з того моменту як ви його отримали або забрали в офісі!
Для покупців з Києва:
Повернення товару приймається в офісі компанії JEEP.in.ua за адресою: м Київ, Велика, Кільцева дорога, 4A в робочий час з понеділка по п'ятницю: з 09:00 до 17:00.
Для покупців з інших регіонів України:
Для регіональних покупців можливе повернення/обмін Новою Поштою.
Увага !!! Перед відправкою, будь ласка, ні в якому разі не наклеюйте на упаковку товару скотч або інші наклейки, а також не робіть ніяких написів і попередьте про це працівника служби доставки Нової пошти!
Після відправки товару на обмін / повернення зателефонуйте, будь ласка, в call-центр JEEP.in.ua і повідомте менеджеру номер ТТН і дані платіжної карти для повернення грошей за придбаний товар.
Рекомендовано товар привезений під клієнта з іншої країни ОБМІНУ і поверненням НЕ ПІДЛЯГАЄ!!!

Повернення грошей здійснюється після отримання та перевірки
товару, що повертається в перебігу 7 робочих днів.
ГАРАНТІЯ.
Гарантія на всі запчастини, придбані в нашому магазині, становить 6 місяців при пробігу до 10 000 км, АКБ - 1 рік.
(Підстава - стаття 7 закону України «Про захист прав споживачів).
Гарантія не поширюється на: електрообладнання та витратні матеріали (датчики, свічки, лампи, електронні блоки, масла, фільтри, рідини, автохімію та автокосметика)

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ.
Для повної консультації звертайтеся за телефонами: (067) 808-47-28
Для покупців з Києва:
Повернення товару по рекламації приймається в офісі компанії JEEP.in.ua за адресою: м Київ, Велика, Кільцева дорога, 4A в робочий час з понеділка по п'ятницю: з 09:00 до 17:00.
Для покупців з інших регіонів України:
Для регіональних покупців можливе повернення товару по рекламації Новою Поштою за адресою смт.Гостомель, Нова Пошта, склад № 2, одержувач Самосик Сергій. (067) 455-10-60 (не для дзвінків).

УМОВИ ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
1. Заповнений гарантійний талон (якщо передбачений заводом виробником) з печаткою продавця;
2. Копія наряд-замовлення СТО** на установку і зняття запчастини із записом про гарантійні зобов'язання, в якому є повна інформація про СТО (назва, адреса, телефон), автомобіль (марка, модель, рік випуску, об'єм двигуна, № кузова, пробіг автомобіля) перелік виконаних робіт та встановлених запчастин.
3. Для деталей електрогруппи: висновок СТО по справності електросистеми авто і результати комп'ютерної діагностики з кодом помилки (фото / скан-копія показників).
4. Акт рекламації, заповнений на СТО, де встановлювалася запчастина, з повними даними про автомобіль (номер кузова, параметри двигуна, пробіг автомобіля на момент установки і на момент зняття запчастини) з описом дефекту запчастини і детальним описом стану всіх запчастин вузла автомобіля в якому проводилась заміна запчастини (з печаткою СТО)
5. Копії документів СТО підтверджують дозвіл на надання послуг з ремонту автомобіля (копія свідоцтва з держ. реєстрації).
6. Збережений товарний чек.


Без надання документів від СТО установка запчастини прирівнюється до самостійної і не підлягає поверненню/рекламації!


З боку магазину подається запит на рекламацію виробнику (постачальнику), термін його розгляду становить від 14 до 30 календарних днів (відповідно до закону України «Про захист прав споживачів» стаття 8, п. 6), і за фактом отримання висновку експертизи від виробника (постачальника) оповіщається покупець.
Якщо при експертизі не підтверджені брак/дефект або фальсифікація деталі, товар повертається покупцеві.
Якщо при експертизі підтверджені брак/дефект або фальсифікація деталі, покупцеві або повертаються гроші за товар, або проводиться заміна цього товару на такий же / аналогічний товар (за бажанням клієнта).

Важливо! Вартість доставки, зняття / установки деталі, ремонт авто не компенсуються.

Гроші, сплачені за товар, повертаються покупцеві в день надання висновку експертизи! За бажанням клієнта може бути здійснений обмін на таку ж деталь (або на будь-який інший товар) з перерахунком платежу.