
З моменту об’єднання концернів PSA і FCA в новий альянс Stellantis не минуло й місяця, а в його структурі вже відбулися перші зміни. Ще на стадії підписання угоди про злиття представники двох компаній заявляли про намір зберегти всі бренди та підрозділи, які входили до складу двох концернів. Глава альянсу Карлос Таварес особисто підтвердив, що від цих планів Stellantis не планує відмовлятися. Однак підрозділу SRT, який займався розробкою «заряджених» версій моделей Dodge, Jeep і Chrysler, все ж таки не знайшлося місця в новоствореному альянсі: як повідомляє портал Mopar Insiders з посиланням на представників корпорації Stellantis, керівництво вирішило розформувати інженерний відділ американського спортивного суббренду. Втім, ключові фігури з колишньої команди SRT продовжать працювати у компанії, але вже не у складі окремого структурного підрозділу. Адже Stellantis не збирається зупиняти випуск SRT-моделей, які мають непоганий попит на американському ринку.
Формально відділ SRT почав роботу в 2004 році, але сформували його ще наприкінці вісімдесятих, коли в концерні Chrysler розробляли спорткар Dodge Viper першого покоління. Група інженерів згодом була об’єднана з командою, яка працювала над родстером Plymouth Prowler, і виділена в самостійний підрозділ SVE (Specialty Vehicle Engineering). У 2002-му SVE перейменували на Performance Vehicle Operations (PVO), а ще через два роки відділ, який на той момент вже завершив розробку седана Dodge Neon SRT-4, отримав назву SRT (Street & Racing Technology).