
Chris Collard / FCA
На Лос-Анджелеському мотор-шоу в листопаді 2018 року компанія нарешті представила довгоочікуваний пікап Gladiator, який не має прямих аналогів на американському ринку. Ймовірно, Jeep урізноманітнив би палітру та іншими вантажівками, якби на них відповідний попит. На це натякає концептуальний Comanche 2016 року, що експлуатує одне з легендарних імен минулого — з 1985 по 1992 рік воно належало моделі на базі Cherokee XJ, а через чверть століття відродилося на маленькому траку, побудованому з кросовера Renegade.
Ревні адепти чистоти породи звернуть увагу на ідеологічні та конструктивні протиріччя – оригінальна вантажівка мала поздовжнє розташування силового агрегату, мости спереду і ззаду, постійний або повний привід, що підключається. А що має тезка? Фіатівська передньопривідна платформа, муфта відбору тяги на задню вісь, незалежна підвіска та… веселий екстер’єр!

Бежеве забарвлення, складний м’який дах, лебідка в передньому бампері, вантажний відсік і 16-дюймові колісні диски з шинами BFGoodrich All Terrain T/A зовнішнім діаметром 32 дюйми кардинально змінюють сприйняття добре відомо субкомпактного паркетника – перед нами лих своє ім’я та честь предків! Можливо, на фотографіях це не дуже помітно, але версія з кузовом пікап відрізняється від кросовера колісною базою збільшеною з 2570 мм на 152 мм.

Жаль тільки, що салон копіює нутро звичайного Renegade, за винятком крісел без підголівників – очевидно, вони повинні створювати ретро-антураж.
Вимушене погіршення геометричної прохідності Comanche готовий компенсувати тяговитою 2,0-літровою турбодизельною «четвіркою», агрегатованою з дев’ятиступінчастою автоматичною коробкою передач, 2-дюймовим ліфт-китом і системою повного приводу Active Drive Lock з імітацією понижувальної передачі.


